dimarts, 2 de novembre del 2010

Una vegada més, la mida no importa: l'estratègia digital d'un apartament d'una sola habitació





Para leer la entrada en castellano haz clic en Traducciones
Sovint pensem que les estratègies digitals d'una marca només poder ser desenvolupades per mitjanes o grans empreses. Però hi ha casos trencadors i fa poc me n'he he trobat un. A Teulada-Moraira deuen d'haver centenars d'apartaments que es lloguen. Tanmateix hi haurà pocs que tinguen una web a propòsit.
www.casita-teulada.com és una web per a una casa només, sí. I no sols això sinó que eixa sola casa compta amb una estratègia digital pròpia -per bé que és molt, molt bàsica. Amb eixe plantejament, el lloguer de l'apartament -que no és de luxe, de fet sols té una habitació- compta amb una presència important a Internet:
Tot un exemple de que encara que siga només per a un apartament amb una sola habitació la presència en Internet és bàsica hui en dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada