Para leer la entrada en castellano haz clic en Traducciones
Sovint pensem que les estratègies digitals d'una marca només poder ser desenvolupades per mitjanes o grans empreses. Però hi ha casos trencadors i fa poc me n'he he trobat un. A Teulada-Moraira deuen d'haver centenars d'apartaments que es lloguen. Tanmateix hi haurà pocs que tinguen una web a propòsit.
Sovint pensem que les estratègies digitals d'una marca només poder ser desenvolupades per mitjanes o grans empreses. Però hi ha casos trencadors i fa poc me n'he he trobat un. A Teulada-Moraira deuen d'haver centenars d'apartaments que es lloguen. Tanmateix hi haurà pocs que tinguen una web a propòsit.
www.casita-teulada.com és una web per a una casa només, sí. I no sols això sinó que eixa sola casa compta amb una estratègia digital pròpia -per bé que és molt, molt bàsica. Amb eixe plantejament, el lloguer de l'apartament -que no és de luxe, de fet sols té una habitació- compta amb una presència important a Internet:
- Disposa d'una web
- Xarxes Socials: està present a Twitter i Facebook
- Gestió Editorial: continguts relacionats amb la seua ubicació
- Community Management: es permeten, i s'utilitzen com a promoció, els comentaris dels llogaters; també trobem enllaços a webs immobiliàries d'àmbit estatal i internacional.
- Resultats i objectius: si busquem en Google Apartment i Teulada sabeu on trobem el nostre apartament protagonista: en els primers resultats! O siga que l'estratègia els funciona, no?
Tot un exemple de que encara que siga només per a un apartament amb una sola habitació la presència en Internet és bàsica hui en dia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada