Para leer la entrada en castellano haz clic en Traducciones
L'ús de les noves tecnologies en l'àmbit de la gastronomia pareix tan imparable com en la resta de sectors de l'hostaleria. No obstant això, la majoria dels exemples solen estar protagonitzats per grans marques o serveis generalistes. Tanmateix a Xàbia hi ha un cas molt recent de posada en marxa d'un servei de comanda de menjar per Internet, del que he sabut a través de Tintorera, que ha fet el disseny de la web.
Arròs i més és un lloc web on es poden encarregar menjars (paelles sobretot) a través d'Internet amb el compromís de l'entrega allà on demana el client en un temps molt breu; de fet és el propi usuari qui marca l'horari en què vol rebre la comanda. La iniciativa ha partit de la família que regenta el Restaurant el Trencall i és un model a seguir. Cada vegada més els usuaris busquen la informació en la xarxa. Oferir la possibilitat de realitzar la comanda a través de la mateixa xarxa -i estalviar-nos converses que sovint són una llaga- dóna un valor afegit al negoci. Pensem que el client potencial pot decidir en el mateix moment sí vol comprar o no. Eixe temps és decissiu.
Caldria però una presència en les xarxes socials ja que són un canal adequat per a generar tràfic cap a la web que, al cap i a la fi, és el punt de venda.
Llevat d'això, esperem que el model siga exitós perquè suposaria un reconeixement a la innovació que moltes vegades enyorem en sectors tradicionals com són els de la restauració i del menjar per emportar en concret.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada