El projecte va impulsar:
- Més Xàbia: revista amb informació municipal de la que se n'editaven 3.000 exemplars cada tres mesos. Se'n van publicar nou números. Si en vols veure totes les portades
- Xarxes Socials: utilitzar Facebook i YouTube per a dialogar amb els públics que participen en aquestes xarxes. Vés al Facebook i mira Més Xabia TV.
- Interacció en temps real: en el Festival Xàbia Jazz de 2010 vam provar Twitter per a informar de tot allò que passava en el festival amb vídeos, fotos i comentaris del propis artistes.
- Aplicació d'una nova identitat corporativa que renovava l'escut municipal i creava una marca molt més adaptada als nous temps.
He dirigido el proyecto de comunicación 2.0 @mesxabia del Ayuntamiento de Xàbia que pretendía ampliar la comunicación de la institución con la ciudadanía incorporando las nuevas tecnologías.
El proyecto impulsó:
- Més Xàbia: revista con información municipal de la que se editaban 3.000 ejemplares cada tres meses. Se publicaron nueve números. Si quieres ver todas las portadas.
- Redes Sociales: utilizábamos Facebook y Youtube para dialogar con los públicos que participan en estas redes. Ves al Facebook y mira Més Xabia TV.
- Interacción tiempo real: en el Festival Xàbia Jazz de 2010 probamos Twitter para informar de todo lo que sucedía en el evento con vídeos, fotos y comentarios de los propios artistas.
- Aplicación de una nueva identidad corporativa que renovaba el escudo municipal y creaba una marca mucho más adaptada a los nuevos tiempos.